livsbetraktelser.blogg.se

2015-03-15
12:39:29

Solen värmer

Livet är lättare när solen värmer, suttit ute på balkongen och tankat energi en stund. Snart, snart vänder det och blir ännu varmare, ännu ljusare ute. Det slår ut, det grönskar, vår, sommar. Det är som om vi alla varit i dvala och vaknar till liv återigen precis som naturen. Livet i allmänhet, det skulle vara lättare om vi hade det som i utlandet tror jag. Jag skulle må bättre med ett annat klimat, tror många förutom jag också skulle det.

Idag ska jag träna zumba, har inte haft ork och energi på en vecka att träna efter allt som hänt i livet senaste veckan. Genom att träna hittar jag energin att fortsätta kämpa, jag blir glad, får mer energi, mår bra psykiskt av att träna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: