livsbetraktelser.blogg.se

2015-03-06
22:35:42

Game Of Thrones

I morgon är det Game Of Thrones utställning i Kungsträdgården i Stockholm, för er som missat det. Jag som är på första säsongen än så länge, undrar inom mig, hur har jag kunnat missa denna serie från början? När man väl sätter sig och tittar på den och kommer in i serien och dess värld och allt magiskt som sker är man fast, som så många andra. Även om det förekommer många sexscener som inte är riktigt ok, våldsamma scener är serien helt underbar.
Kommentar:
2015-03-06 @ 22:43:06
#1: Neurotic Kitten

Game of Thrones är mycket bra och böckerna ännu bättre (färre tradiga sexscener). Önskar jag fick se utställningen.

Svar: Har inte läst böckerna ännu, men är helt fängslad i serien, har nyss tittat klart på säsong 1, nu vidare till säsong 2 :)
ia

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: