livsbetraktelser.blogg.se

2015-03-14
08:45:00

Otursdag

Är fredagen den 13 otursdag för dig? Tror aldrig att jag upplevt dessa fredagar som någon otursdag. Den brukar vara som alla andra dagar. Jag är inte speciellt skrockfull heller när det gäller sådant. Jag och min 11 åring hade en mysig eftermiddag och kväll tillsammans, vi försökte njuta av solsken och försökte vara lite smått knasiga som vi alltid är. Tog några roliga bilder på oss med grimaser, varför se normal ut på foton när man kan göra en massa härliga miner? På kvällen låg vi i varsitt soffhörn och kikade på Let´s dance och pratade en hel del om allt och lite till. Dessa stunder av närvaro jag har tillsammans med min underbara kille som just nu har det oerhört tufft med många saker är guldvärda, jag njuter varje sekund vi har sådan tid tillsammans som mer och mer börjar komma fram. Vi pratar om djupare och djupare saker som han funderar på, som han inte vågat prata om förut. Jag var iväg och klippte, slingade och färgade håret, underbart att få bli ompysslad en stund efter veckan som gått. Det behövde jag, att få den egna, lilla stunden är ett måste för att man ska må bra själv, för att orka. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: